Tuesday, September 18, 2007

En route


Så är det gjort. Sista rostmackan med kaviar, sista klappen på katten. Har ägnat senaste veckan åt att uppskatta saker i allmänhet, just eftersom det snart byts ut mot något helt annat. Typ som att ligga i soffan och kolla på tv eller äta rostat fullkornsbröd till frukost.
Resfeber? Inte det minsta. Jo lite på flygbussen i morse kanske. Annars har jag mest varit upptagen med att spara alla förberedelser till sist och sen försöka hinna med att med lugnet i behåll. Senast i söndags kväll fick jag för mig att jag skulle åka nästa morgon. Inte en pryl packad. Känn panikångesten.
Stor förvåning i natt när vågen visade 2,4kg övervikt. (För väskan)
Mina 1,5kg guideböcker (hur ska man välja?) eller terminsförbrukning av choklad ville man ju knappast mista. Men det löste sig, axelväskan väger säkerligen över 10kg nu :)
Annars är det flygspaning i köpenhamn som gäller för ett par timmar framöver, I love it!

No comments: